Ázsiai piacokra tervezve

A Genting Dream 2016. novemberi hivatalos bemutatása szimbolizálja a globális hajózási piac áttelepülését Ázsiába és a kontinens első luxuskategóriás hajóztatási szolgáltatását, a Dream Cruises bevezetését.

Leírás

Az ázsiai sétahajózás a globális hajózási ipar egyik fénypontja, melynek kapacitása a régióban megduplázódott az utóbbi három évben, a Cruise Lines International Association (CLIA) adatai szerint. Guangzhou-ban, Hong Kong-ban és Sanya-ban található kikötőivel a Genting Dream-et kifejezetten az ázsiai piacra tervezték és gyártották. A hangsúly átkerült a fedélzeti élményre, a szolgáltatók pedig ehhez igazodnak.

  • #Ázsia
  • #Felvonók
  • #Hajó
  • #People flow intelligens megoldások
  • #Új berendezés

Gyors tények

  • 3 400 utas
  • 2,000 fős személyzet
  • 18 fedélzet
  • 35 étterem és bár
  • 6 vízicsúszda
  • 142 lakosztály a VIP Genting Club számára
  • 335 méter hosszú, 40 méter széles

KONE megoldások

  • 31 felvonó
  • 1 VIP hozzáférés, 2 hajókonyhai mozgólépcső
  • 4 étel-felvonó
  • E-Link felügyeleti rendszer
Az oldal megosztása

Sütik beállítása

A weboldal sütiket használ, hogy a biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa. Azáltal, hogy a böngésző beállításainak módosítása nélkül folytatja a webhely megtekintését, Ön hozzájárul a sütik használatához. (A beállításokat bármikor megváltoztathatja.) További információkért tekintse meg az Adatvédelmi nyilatkozatot.