Egy 24 órás időszak alatt körülbelül 30.000 ember lépi át a komplexum kapuit. Ez magában foglalja nemcsak a látogatókat, hanem a személyzetet, takarítókat, kereskedőket, munkásokat, előadókat, villanyszerelők, VIP személyeket és a média képviselőit is.
"Több, mint 30 vontatókocsink van jelen egyes koncerteken. Abban a pillanatban, ahogy az előadásnak vége, elkezdik szétbontani a színpadot, és reggelre akár egy jégpálya is lehet a helyén. Ez idő alatt a rutin feladatok és az éjszakai kiszállítások is zajlanak. Ha a felvonók nem működnek, hatalmas közlekedési problémával szembesülünk," mondja Steven Culen szerviztechnikus.
Ő és csapata 51 mozgólépcsőért, 17 felvonóért, egy színpadi felvonóért és 12 mozgássérült felvonóért felelősek.
NINCS LAZÍTÁS
"A legtöbb hibabejelentés nagy tömegeket érint, így a Garden biztonsági szolgálatával elengedhetetlen a jó kommunikáció. Ők folyamatosan figyelik a tömeg áramlását és úgy terelik őket, hogy én biztonságosan és hatékonyan tudjam a problémát megoldani. A nyugalom, a békesség és az összeszedettség megőrzése a legfontosabb," mondja Culen.
A legjobb orvosság a megelőzés - teszi hozzá Culen, aki nem tűr lazítást, miközben az egységeket szervizelik.
"Úgy mondják: "Ha nincs időd elsőre jól megcsinálni, akkor kétszer kell megcsinálnod.” Mi mindig megnézzük, hogy szükséges-e a berendezéseket tisztítani, igazítani, megszorítani vagy olajozni. A Garden azt várja tőlünk, hogy szánjunk időt a berendezések megfelelő karbantartására és javítására, minthogy ismét probléma merüljön fel."
Amellett, hogy a rendezvényeket Culen a páholyból élvezheti, munkanapjai tele vannak meglepetésekkel és meglepő kihívásokkal.
"Sok érdekes eseménynek ad helyet ez az épület, így sosem tudhatod, mibe futsz bele. Nemrég egy NBA All-Star Game meccsen egy VIP vendég magassarkú cipősarka beragadt egy mozgólépcső menetbe - nem is tudtam, hogy ennyire vékony sarkakat készítenek! Nem sérült meg, a berendezés megfelelően leállt, és ki tudtam menteni a cipőt sértetlenül. A pár le volt nyűgözve."