WELCOME TO KONE!

Are you interested in KONE as a corporate business or a career opportunity?

Corporate site

Would you like to find out more about the solutions available in your area, including the local contact information, on your respective KONE website?

Your suggested website is

Nincs találat

Oldal megtekintése

Az oldal tetejére

KONE MEGELŐZŐ KARBANTARTÁS

A KONE megelőző karbantartása segít a problémák megelőzésében, mielőtt azok megjelennének. A berendezés karbantartását a használata, kora és egyéb tényezők figyelembe vételével végezzük. Az ügyfélre szabott terv biztosítja, hogy minden egyes összetevőt és rendszert a megfelelő időben és a vonatkozó szabályzatoknak megfelelően szervizeljünk - típustól függetlenül.

KONE ÜGYFÉLSZOLGÁLATI KÖZPONT

Ha Önnek, vagy a végfelhasználóknak segítségre van szüksége a berendezésekkel kapcsolatosan, keressék ügyfélszolgálatunkat. Ügyfélszolgálatunk eléréséért tárcsázza a weboldalon található telefonszámot. Kollégáink ismerik az Ön berendezését és annak helyzetét, probléma esetén pedig egy szerviztechnikust is tudnak küldeni a helyszínre.

HIBAELHÁRÍTÁS

A berendezés váratlan meghibásodása vagy leállása esetén gyorsan a helyszínre küldünk egy szerviztechnikust a hiba elhárítására. Csak hívja Ügyfélszolgálatunkat, jelentse a hibát, és kollégáink a szerződésben szereplő reakcióidő alatt megoldják a problémát.

SZERVIZ SZOLGÁLTATÁS

Ha a berendezés meghibásodik, vagy alkatrészei sérülnek, a KONE szakemberei megjavítják. Továbbá a rendszeres karbantartási látogatások során beazonosítják a javítási szükségleteket, így gyakran a hibákat azelőtt megoldják, mielőtt az a berendezésen jelentkezne.

KONE ONLINE

A KONE Online szolgáltatással mindig friss információkkal rendelkezhet a szerviz időpontokról és javítási állapotokról, bárhol is tartózkodik. Hozzáfér a berendezés teljesítmény, karbantartási, meghibásodási és javítási adataihoz, ezzel pedig könnyebbé teheti a tervezést és a költségvetés elkészítését.

VOICE LINK SZOLGÁLTATÁS

A KONE Voice Link™ Szolgáltatás kétirányú kommunikációt tesz lehetővé a felvonó utasai és a KONE Ügyfélszolgálata között, a fülke belsejébe beépített riasztógomb megnyomásával. A rendszer automatikusan beazonosítja az ügyfelet és a helyszínt, így gyors megoldás biztosít minden problémára.

MENTÉSI SZOLGÁLTATÁS

A Mentési Szolgáltatás biztosítja az utas gyors és biztonságos kiszabadítását a felvonóból. Vészhelyzeti eljárásunk biztosítja, hogy az ügyfélszolgálathoz érkező bejelentés után azonnal kiküldjünk a helyszínre egy technikust.

HATÓSÁGI SZOLGÁLTATÁS

A Hatósági Szolgáltatás a berendezésekre vonatkozóan biztosítja, hogy az ellenőrzéseket a hitelesített harmadik fél szakszerűen végzi el. Időt és energiát takaríthat meg azzal, hogy a KONE-ra bízza az ellenőrzések támogatását és irányítását, beleértve a látogatásokat és a technikai segítségnyújtást is.

KONE Care™ 24/7

24 órás távfelügyeleti és diagnosztikai szolgáltatás, amely növeli a berendezés biztonságát és megbízhatóságát. A szolgáltatás növeli az Ön nyugalmát, és folyamatosan tájékoztatja a KONE karbantartási tevékenységéről és a felügyelt berendezések állapotáról. A KONE a berendezésen talált problémákat a karbantartási szerződés szerinti szolgáltatási időben és reakcióidőn belül vizsgálja meg.

ADATKAPCSOLATI SZOLGÁLTATÁS

A KONE Data Link Szolgáltatás a felvonókhoz és mozgólépcsőkhöz 24 órás teljesítmény- és biztonsági felügyeletet biztosít a hét minden napján, így a kritikus problémákra azonnal tud reagálni.

FELÜGYELETI SZOLGÁLTATÁS

A Felügyeleti Szolgáltatásunk egy felvonókhoz és mozgólépcsőkhöz készült naptáralapú ellenőrzés, mely kiegészíti a KONE megelőző karbantartást. A felügyelet gyakoriságát megegyezés szerint, az ügyfél igényeire szabottan határozzuk meg.

KONE MOBILE ALKALMAZÁS

A KONE Mobile alkalmazással naprakész információt nyújtunk minden karbantartási munkáról, még akkor is, ha Ön a berendezéstől távol van. Mindig tudni fog róla, hogy milyen munkán dolgozunk éppen, és hogyan végezzük a szolgáltatást.

Eszközök és letöltések

További Eszközök és Letöltések