Az oldal tetejére

KONE MEGELŐZŐ KARBANTARTÁS

A KONE megelőző karbantartása segít a problémák megelőzésében, mielőtt azok megjelennének. A berendezés karbantartását a használata, kora és egyéb tényezők figyelembe vételével végezzük. Az ügyfélre szabott terv biztosítja, hogy minden egyes összetevőt és rendszert a megfelelő időben és a vonatkozó szabályzatoknak megfelelően szervizeljünk - típustól függetlenül.

KONE ÜGYFÉLSZOLGÁLATI KÖZPONT

Ha Önnek, vagy a végfelhasználóknak segítségre van szüksége a berendezésekkel kapcsolatosan, keressék ügyfélszolgálatunkat. Ügyfélszolgálatunk eléréséért tárcsázza a weboldalon található telefonszámot. Kollégáink ismerik az Ön berendezését és annak helyzetét, probléma esetén pedig egy szerviztechnikust is tudnak küldeni a helyszínre.

HIBAELHÁRÍTÁS

A berendezés váratlan meghibásodása vagy leállása esetén gyorsan a helyszínre küldünk egy szerviztechnikust a hiba elhárítására. Csak hívja Ügyfélszolgálatunkat, jelentse a hibát, és kollégáink a szerződésben szereplő reakcióidő alatt megoldják a problémát.

SZERVIZ SZOLGÁLTATÁS

Ha a berendezés meghibásodik, vagy alkatrészei sérülnek, a KONE szakemberei megjavítják. Továbbá a rendszeres karbantartási látogatások során beazonosítják a javítási szükségleteket, így gyakran a hibákat azelőtt megoldják, mielőtt az a berendezésen jelentkezne.

KONE ONLINE

A KONE Online szolgáltatással mindig friss információkkal rendelkezhet a szerviz időpontokról és javítási állapotokról, bárhol is tartózkodik. Hozzáfér a berendezés teljesítmény, karbantartási, meghibásodási és javítási adataihoz, ezzel pedig könnyebbé teheti a tervezést és a költségvetés elkészítését.

VOICE LINK SZOLGÁLTATÁS

A KONE Voice Link™ Szolgáltatás kétirányú kommunikációt tesz lehetővé a felvonó utasai és a KONE Ügyfélszolgálata között, a fülke belsejébe beépített riasztógomb megnyomásával. A rendszer automatikusan beazonosítja az ügyfelet és a helyszínt, így gyors megoldás biztosít minden problémára.

MENTÉSI SZOLGÁLTATÁS

A Mentési Szolgáltatás biztosítja az utas gyors és biztonságos kiszabadítását a felvonóból. Vészhelyzeti eljárásunk biztosítja, hogy az ügyfélszolgálathoz érkező bejelentés után azonnal kiküldjünk a helyszínre egy technikust.

HATÓSÁGI SZOLGÁLTATÁS

A Hatósági Szolgáltatás a berendezésekre vonatkozóan biztosítja, hogy az ellenőrzéseket a hitelesített harmadik fél szakszerűen végzi el. Időt és energiát takaríthat meg azzal, hogy a KONE-ra bízza az ellenőrzések támogatását és irányítását, beleértve a látogatásokat és a technikai segítségnyújtást is.

KONE Care™ 24/7

24 órás távfelügyeleti és diagnosztikai szolgáltatás, amely növeli a berendezés biztonságát és megbízhatóságát. A szolgáltatás növeli az Ön nyugalmát, és folyamatosan tájékoztatja a KONE karbantartási tevékenységéről és a felügyelt berendezések állapotáról. A KONE a berendezésen talált problémákat a karbantartási szerződés szerinti szolgáltatási időben és reakcióidőn belül vizsgálja meg.

ADATKAPCSOLATI SZOLGÁLTATÁS

A KONE Data Link Szolgáltatás a felvonókhoz és mozgólépcsőkhöz 24 órás teljesítmény- és biztonsági felügyeletet biztosít a hét minden napján, így a kritikus problémákra azonnal tud reagálni.

FELÜGYELETI SZOLGÁLTATÁS

A Felügyeleti Szolgáltatásunk egy felvonókhoz és mozgólépcsőkhöz készült naptáralapú ellenőrzés, mely kiegészíti a KONE megelőző karbantartást. A felügyelet gyakoriságát megegyezés szerint, az ügyfél igényeire szabottan határozzuk meg.

KONE MOBILE ALKALMAZÁS

A KONE Mobile alkalmazással naprakész információt nyújtunk minden karbantartási munkáról, még akkor is, ha Ön a berendezéstől távol van. Mindig tudni fog róla, hogy milyen munkán dolgozunk éppen, és hogyan végezzük a szolgáltatást.

Eszközök és letöltések

További Eszközök és Letöltések