Az oldal tetejére

Egyedi karbantartási terv minden helyszínhez és berendezéshez

Egyedi karbantartási tervet készítünk, melyet az Ön helyszínéhez és berendezéséhez igazítunk. Három karbantartási csomagból választhat aszerint, hogy milyen szintű támogatást szeretne.

Professzionális szolgáltatás, amikor csak szüksége van rá.

Ügyfélszolgálatunk éjjel-nappal rendelkezésre áll, hogy a berendezéssel kapcsolatos probléma megoldásában segítsen. A helyi központtal való kapcsolatfelvétel egyszerű - csak tárcsázza a weboldalon található telefonszámot. Kollégáink ismerik az Ön berendezését és annak helyzetét, probléma esetén pedig szakembert küldünk a helyszínre a hiba elhárításáért.

Szakmai segítség képzett technikusoktól

Szerviztechnikusaink elhivatott, magasan képzett szakemberek, akik biztosítják a berendezés zökkenőmentes és megbízható működését. Több, mint 50 óra technikai, biztonsági, ügyfélkapcsolati és elsősegélynyújtó képzésben részesülnek minden évben. Technikusaink továbbá hozzáférnek a globális technikai tudásbázisunkhoz, mely lehetővé teszi a gyors problémamegoldást minden márkájú és típusú berendezés esetén, és a legtöbb problémát egyetlen látogatás alatt megoldják.

Azonnali online hozzáférés a berendezés karbantartási adataihoz

Naprakész tájékoztatást nyújtunk karbantartási munkáink előrehaladásáról, és ütemezéséről. A KONE Mobile alkalmazásunk friss helyzet jelentéseket küld, egyenesen a telefonjára.

A KONE Online egy elektronikus kommunikációs és jelentési rendszer, mely valós idejű tájékoztatást küld a berendezések állapotáról, beleértve a javítások részleteit és azok költségeit is.

Nézze meg a KONE Mobile videót

A megelőző karbantartás berendezéséből a legjobb működést hozza ki.

A KONE megelőző karbantartás segít elkerülni a problémákat, mielőtt azok megjelennének. Berendezése karbantartását a használat, a kor és egyéb jelentős tényezők figyelembe vételével végezzük el. Az ügyfélre szabott karbantartási terv biztosítja, hogy minden egyes alkatrészt és rendszert a megfelelő időben és a vonatkozó előírások szerint szervizelünk, márkától függetlenül.

A berendezés állapotfelmérése segít Önnek tervezni a jövőt

Berendezése biztonságos és zavartalan működésének megőrzéséhez állapotfelmérés alapján javaslatot teszünk javításra, vagy modernizációra.

Hogyan válassza ki a megfelelő karbantartási szolgáltatót

Úgy hisszük, hogy a karbantartási szolgáltató keresésének első lépéseként a legjobb, ha átgondolja a felhasználók, a berendezések és az épület igényeit. Ezen az oldalon olvashat néhány példát, mik lehetnek ezek az igények. Továbbá megtudhatja, megoldásaink hogyan támogatják Önt.

  • Egyedi karbantartási terv minden típusú berendezéshez, melyet a műszaki specifikációk és a felhasználási adataok alapján készítünk.

  • A hibák okainak rendszeres vizsgálatával folyamatosan csökkentjük a berendezések meghibásodásait.

  • Ügyfélszolgálatunk az év minden napján 0-24-ig rendelkezésére áll, és hívására maximum 20 másodpercen belül válaszol.

  • Mentési szolgáltatásunkkal igyekszünk a lehető legrövidebb időn belül a felvonóban ragadt utas segítségére sietni.

  • A legáltalánosabb kopó-alkatrészekkel felszerelt autóink és a 24 órás alkatrész kiszállításunk segítségével a legtöbb problémát egyetlen látogatással meg tudunk oldani.

  • Szakembereink évente több, mint 50 óra képzésben részesülnek, és minden típusú berendezésből kapnak oktatást.

  • A megelőző karbantartásnak köszönhetően, az általunk karbantartott berendezések az idő 99,9%-ában rendelkezésre állnak.

  • Karbantartási szolgáltatásaink minden helyi biztonsági és jogi követelményeknek megfelelnek.

  • Szakembereink különböző típusú berendezésekre vonatkozóan is részesülnek képzésben, valamint más márkájú berendezésekhez is rendelkezünk tartalék alkatrészekkel.

TESZTELJEN MINKET ÉS KÉRJEN ÁRAJÁNLATOT KÖTELEZETTSÉGEK NÉLKÜL